موضوع: "ثبت شرکت و ثبت برند"

صفحات: 1 3

  دوشنبه 31 مرداد 1401 10:25, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 17 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, عمومی

بهترین مقالات مربوط به مادر و کودک و  سبک زندگی را میتوانید در لینک زیر بخوانید

https://cse.google.az/url?sa=t&url=https://asre5shanbe.com/

 
  چهارشنبه 13 مرداد 1400 15:26, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 479 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, ورزشی

برای شما هم پیش آمده که به طور اتفاقی تفنگ بادی را بدون ساچمه شلیک کرده اید و نگران آسیب دیدگی آن شده باشید؟ این اتفاق که شلیک خشک نام دارد برای همه ما رخ می دهد و یک نگرانی رایج است. خبر خوب اینجاست که اسلحه ها و تپانچه های بادی متعددی وجود دارد که می توانند بدون هیچ گونه صدمه ای، خشک شلیک شوند، اما نه همه آنها …

کتابچه راهنمای اسلحه خود را بررسی کنید، احتمالا در کتابچه به مقوله شلیک بدون ساچمه اشاره شده است. در غیر اینصورت، باید به چند نکته دقت کنید. به عنوان مثال، شما چه نوع اسلحه بادی دارید؟ و چه چیزی سبب شده است که شلیک خشک داشته باشید؟ اما قبل از ورود به بحث، منظور از ” شلیک خشک” چیست؟

شلیک خشک چیست؟

شلیک خشک تفنگ بادی نوعی شلیک است بدون اینکه ساچمه ای در آن قرار گرفته باشد. بسته به نوع اسلحه بادی که دارید، شلیک بدون ساچمه می تواند به اسلحه شما آسیب برساند و باید از آن جلوگیری شود.

عملکرد اسلحه های بادی چگونه است؟

قبل از اینکه بررسی کنیم که چرا شلیک خشک می تواند به تفنگ بادی شما آسیب برساند، بیایید تفاوت بین عملکرد اجزای داخلی در هنگام استفاده از ساچمه و بدون ساچمه بررسی کنیم.

تفنگ های بادی فنری و گازی چگونه کار می کنند؟
هنگام قرار دادن ساچمه در یک تفنگ بادی مجهز به فنر، پیستونی که داخل محفظه فشار قرار دارد را مجبور می کنید تا به عقب حرکت کند و فنر را فشرده کند. هنگامی که ماشه فشرده شد، پیستون آزاد می شود و اجازه می دهد فنر به حالت فشرده نشده خود بازگردد.

عملکرد فنرها، پیستون را مجبور به حرکت به جلو می کند، تا زمانی که به انتهای محفظه فشار برسد. این امر هوا را وادار می کند تا از طریق یک منفذ کوچک که به پشت ساچمه برخورد می کند، از محفظه فشرده سازی خارج و سپس ساچمه را از داخل لوله به بیرون پرتاب می کند.

تفنگ های گازی به روشی مشابه کار می کنند، با این تفاوت که برای هدایت پیستون، به جای فنر از گاز استفاده می کنند.

نحوه عملکرد اسلحه های بادی پی سی پی (PCP) و کپسولی ( CO2)
تفنگ پی سی پی و CO2، ساچمه ها را به روش دیگری شلیک می کنند، زیرا هوا از طریق لوله از محفظه فشرده سازی خارج نمی شود. در عوض، تفنگ های بادی CO2 و PCP از هوای فشرده شده ای استفاده می کنند که قبلاً در یک مخزن داخلی ذخیره شده است.

با فشردن ماشه، یک اسلحه بادی PCP به دریچه اجازه می دهد تا باز شود، یک جهش هوای فشرده آزاد می کند تا گلوله را به سمت بالا سوق دهد. اسلحه های بادی CO2 از اصول مشابه PCP استفاده می کنند اما از کپسول دی اکسید کربن به عنوان هوای سوخت به جای هوای فشرده استفاده می کنند.

 

 

 

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید:
منبع : 

https://huntshop.ir/blog/does-dry-firing-damage-an-air-rifle/

  سه شنبه 15 تیر 1400 10:26, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 438 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, عمومی

وقتی صحبت از امنیت خانه می‌شود، اغلب ما به داخل خانه‌های خود فکر می‌کنیم. اگرچه لازم است از داخل منزل محافظت کنید اما نباید امنیت حیاط منزل را فراموش نمایید. وسایلی مثل دوچرخه یا باربیکیو که داخل حیاط قرار می‌دهید می‌توانند هدف اصلی سارقان باشند.

چگونه امنیت حیاط منزل خود را افزایش دهیم؟
از چراغ سنسوردار استفاده کنید.
از وسایلی که در داخل حیاط قرار می‌دهید، محافظت کنید.
نرده‌های محکم نصب کنید.
به سارقان در مورد امنیت بالای منزل هشدار دهید.


چگونه امنیت حیاط منزل خود را افزایش دهیم؟


اگر شما از دستگیره درب حیاط با کیفیت استفاده کنید، امنیت حیاط خانه خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اید.

نکات زیر به شما در محافظت از حیاط منزل کمک می‌کند:


از چراغ سنسوردار استفاده کنید.


این نوع چراغ‌ها به امنیت محیط باغ یا حیاط منزل شما کمک می‌کنند. اگر در بخشی از حیاط شاخ و برگ زیادی وجود داشته باشد،  روشنایی بسیار مفید است. این چراغ‌ها نسبت به حرکت کردن حساس هستند و با تشخیص حرکت  انسان روشن شده و 1 تا 20 ثانیه روشن می‌مانند. چراغ به طور خودکار خاموش می‌شود، مگر اینکه به تشخیص حرکت ادامه دهد.

به طور کلی، چراغ‌های سنسوردار کم هزینه اما بازدارنده‌های بسیار خوبی هستند. چراغ‌های سنسوردار را برای ایجاد روشنایی در قسمت‌های منتهی به هر درب قرار دهید. همچنین می‌توانید این چراغ‌ها را در قسمت پاسیو یا راه پله‌ها نصب کنید. برای امنیت بیشتر، در تمام ورودی‌های خانه یا حیاط چراغ‌های سنسوردار قرار دهید. بهتر است این چراغ‌ها تقریباً در ارتفاع دو تا سه متری زمین نصب شوند.


از وسایلی که در داخل حیاط قرار می‌دهید، محافظت کنید

.
حتماً نکات ایمنی را برای حفظ وسایلی که در محوطه بیرون ساختمان نگهداری می‌کنید، رعایت نمایید. بسیاری از افراد نردبان، ابزار، دوچرخه و … را در حیاط نگهداری می‌کنند. فقط با چند نکته ساده می‌توانید از به سرقت رفتن وسایل خود جلوگیری کنید:

اگر در حیاط نردبان نگه می‌دارید حتماً آن را زنجیر یا قفل کنید. از نردبان می‌توان برای ورود به طبقات بالایی ساختمان استفاده کرد. در صورت امکان نردبان‌ها را داخل انباری قرار دهید.
اگر در داخل حیاط با ابزارآلات مختلف کار می‌کنید بعد از اتمام کار حتماً هر وسیله‌ای را به سر جای خود برگردانید. بهتر است این وسایل را داخل انباری بگذارید. وسایلی مثل پیچ ​​گوشتی، چکش و … نه تنها گران هستند بلکه می‌توانند توسط سارق علیه شما استفاده شوند.


اگر میز و صندلی یا نیمکت داخل حیاط منزل قرار داده‌اید، توصیه می‌شود آن‌ها را با زنجیر قفل کنید.


همچنین بهتر است از وسایلی که در فضای باز دارید یا هر چیز با ارزش در حیاط خانه عکس بگیرید. اگر وسایل منزل را بیمه کرده باشید می‌توانید از این عکس‌ها برای ارائه به بیمه استفاده کنید.

منبع: https://bit.ly/3jMCveg

  یکشنبه 13 تیر 1400 11:27, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 473 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, حقوقی

وکیل طلاق

مزایا و معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی


برای یافتن بهترین وکیل طلاق توافقی باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا مراحل طلاق توافقی به راحتی انجام شود. یک وکیل خوب باید متعهد، صادق، با تجربه و دانا باشد. افزون بر این موارد، حسن شهرت و حسن اخلاق نیز بسیار مهم است. لازم به ذکر است که هزینه وکیل طلاق توافقی معمولا متغیر است و به مفاد وکالت‌نامه بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه طلاق توافقی و هزینه وکیل باید با موسسه حقوقی و وکلای متخصص طلاق هوداد تماس بگیرید.

 

قانون جدید طلاق توافقی ۱۴۰۰ چیست؟


مطالبی که در این مقاله مطالعه کردید مطابق قانون جدید نوشته شده است.

به طور کلی قوانین مربوط به طلاق در سال‌های اخیر تغییر چندانی نداشته و صرفا چند بخشنامه جدید صادر شده است. با این حال یکی از تغییرات اخیر، به مساله مهریه مربوط است. بر اساس قانون جدید مهریه صرفا تا ۱۱۰ سکه مشمول حکم جلب خواهد شد. برای دریافت مهریه بیشتر از این تعداد، امکان صدور حکم جلب وجود ندارد و زوجه صرفا در صورت توانایی مالی زوج و با معرفی مال می‌تواند مهریه مازاد بر ۱۱۰ سکه را دریافت کند.

 

فسخ طلاق توافقی به چه صورت است؟


طرفین می‌توانند تا قبل از ثبت طلاق، از جدایی منصرف شوند. این انصراف به هیچ تشریفاتی نیاز ندارد. صرف ادامه ندادن روند طلاق و عدم رجوع به دفترخانه به معنی فسخ طلاق است. با این حال زوج می‌تواند برای اطمینان بیشتر در یک اظهارنامه کتبی انصراف خود را به زوجه اعلام کند. البته اگر زوجه وکالت در طلاق داشته باشد می‌تواند به صورت یک‌طرفه از زوج جدا شود.

بله می توانید تا قبل از ثبت طلاق، از طلاق به صورت توافقی منصرف شوید. نیازی نیست کارخاصی انجام دهید. همین که به دفترخانه جهت ثبت طلاق مراجعه نکنید، نشان از عدم رضایت شماست. اما میتوانید برای اطمینان بیشتر،اظهارنامه ای به طرفیت زوجه بدهید و بیان کنید که منصرف شدید. البته همه  این ها در صورتی است که به زوجه وکالت بلاعزل در طلاق نداده باشید.

 

آیا بدون حضور زوجین امکان طلاق توافقی وجود دارد؟


با کمک وکیل طلاق توافقی پایه یک مجرب هوداد می توانید بدون حضور طی 10 روز کاری مراحل طلاق توافقی را پشت سربگذارید.
طلاق توافقی در دوران عقد چگونه است؟
منظور از دوران عقد، قبل از نزدیکی و وقوع رابطه زناشویی است. در اینصورت مهریه زن نصف خواهد شد مگر اینکه طرفین به نحو دیگری توافق کرده باشند. در این شکل از طلاق زن باید گواهی بکارت بگیرد. اطلاعات بیشتر در سایت هوداد…
مهم ترین شرایط طلاق توافق یچیست؟
طلاق توافقی طلاقی است که در آن زوجین با توافق در مورد موضوعات و جزئیات مربوط به زندگی مشترک، از یکدیگر جدا می‌شوند. از شرایط طلاق توافقی این است که زوجین برای طلاق توافقی طرفین باید در خصوص مهریه، حضانت فرزندان، جهیزیه، نفقه و ملاقات فرزندان به توافق برسند. تمام جزئیات طلاق توافقی را میتوانید در سایت هوداد بخوانید.

 

منبع : وکیل طلاق

  یکشنبه 13 تیر 1400 10:53, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 549 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, دکوراسیون

نقاشی ساختمان با غلطک

اهمیت رنگ در طراحی داخلی
 

رنگ تأثیر عمیقی بر یک فضا و افراد در آن دارد. از آن به درستی و به نفع خود استفاده کنید تا فضایی جذاب و سودمند ایجاد کنید. چگونگی انتخاب بهترین رنگ برای رنگ آمیزی ساختمان از جمله دیوارهای داخلی، و نحوه استفاده از این رنگ‌ها به شکل صحیح، می‌تواند دشوار باشد. اما همانطور که متخصصین رنگ می‌گویند: «رنگ ستون فقرات طراحی است.» و در واقع هم همین‌طور است، زیرا رنگ می‌تواند که می‌تواند به سرعت هر فضایی را تغییر دهد.

 
هنگام انتخاب رنگ‌های دیوار، کفپوش‌ و نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو، مهم است که هدف فضا را در خاطر داشته باشید. اگر کاری که نیاز به انرژی زیادی دارد در یک فضا انجام می‌شود، ممکن است رنگ‌های گرم و هیجان انگیز را بهترین انتخاب‌ها برای آن فضا باشند. در فضاهای استراحت، رنگ‌های خنک مناسب‌تر هستند.

رنگ به دو دسته تقسیم می‌شود: تن گرم و تن سرد. تن‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد می‌توانند به یک فضا و افراد آن انرژی ببخشند. تن‌های خنک مانند آبی، سبز و بنفش به طور کلی فضایی آرام ایجاد می‌کنند.


 
بهترین رنگ‌ها برای رنگ آمیزی و فضاهای داخلی
 

از آن‌جا که هیچ دیواری در خانه شما نباید به صورت یک بوم خالی باقی بماند، ما به دنبال بهترین و محبوب‌ترین رنگ‌های داخلی برای شما هستیم. اینکه کدام رنگ‌ها به بهترین وجه در کدام فضاهای منزل می‌توانند استفاده شوند، ترسیم ایده‌های رنگی برای دیوارهای مختلف خانه شما، ایجاد علاقه بصری در هر اتاق، ترکیب رنگهای ساختمانی، و مسائلی از این دست.

ما بسیاری از رنگ‌های جدید را به شما معرفی می‌کنیم و به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید این رنگ‌ها را به خانه خود بیاورید، زیرا گاهی اوقات تنها چیزی که برای انرژی بخشیدن مجدد به یک فضا لازم است، یک لایه رنگ است و یک ظاهر جدید و شیک فقط به اندازه چند لایه رنگ با خانه شما فاصله دارد!

 
 
انواع رنگ‌های ساختمانی
 

نقاشی داخلی ساختمان در عین حال که کار بسیار جذابی است ولی اگر اصولی و توسط فردی متخصص در این امر انجام نشود، علاوه بر اینکه رنگ و هزینه زیادی به هدر رفته است، زیبایی فضای منزل و محیط کار را از بین می‌برد. قبل از هر اقدامی توصیه می‌شود که با مشورت با نقاش حرفه‌ای، رنگ مناسب با توجه به بودجه در نظر گرفته شده انتخاب شود.


رنگ پلاستیکی: می‌توان گفت رنگ پلاستیکی از قدیمی‌ترین رنگ‌های موجود برای نقاشی ساختمان است. از مزایای رنگ پلاستیکی، قابلیت استفاده آسان و خشک شدن سریع آن، پوشانندگی بالا به دلیل مات بودن و عدم نیاز به زیرسازی است. از معایب این رنگ می‌توان به غیر قابل شستشو بودن آن اشاره کرد و معمولا در نقاشی سقف از آن استفاده می‌شود. همچنین بر روی اجزای فلزی رنگ پلاستیک نمی‌ماند.
 
رنگ روغنی: رنگ روغنی از محبوب‌ترین رنگ‌های ساختمانی است که برای دیوارها بسیار کاربرد دارد. رنگ‌های روغنی به چند دسته: براق، نیمه براق و مات تقسیم بندی می‌شوند. این نوع رنگ ساختمانی مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و ترک خوردگی دارند و به عنوان عایق و ضد زنگ درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
رنگ اکریلیک: رنگ اکریلیک رنگی بر پایه آب است که قابل رنگ آمیزی بر تمام سطوح می‌باشد. این رنگ را بیشتر برای ایجاد طرح و نقش بر روی دیوار استفاده می‌شود. رنگ‌های اکریلیک زودتر از رنگ‌های روغنی خشک می‌شوند و بوی کمتر نسبت به رنگ روغنی دارند.

1 3

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو