موضوع: "عمومی"

  دوشنبه 31 مرداد 1401 10:25, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 17 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, عمومی

بهترین مقالات مربوط به مادر و کودک و  سبک زندگی را میتوانید در لینک زیر بخوانید

https://cse.google.az/url?sa=t&url=https://asre5shanbe.com/

 
  سه شنبه 15 تیر 1400 10:40, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 535 کلمات  
موضوعات: عمومی

گم کردن کلیدهای خانه یک اتفاق ناخوشایند است که می‌تواند عواقب زیادی برای شما داشته باشد. چند سناریو در این زمینه وجود دارد که هر صاحبخانه‌ای باید آن‌ها را در نظر بگیرد. هنگامی که شما پیامدهای گم کردن کلید را درک کنید بهتر می‌توانید درباره تعویض یا عدم تعویض قفل خانه تصمیم بگیرید.

 

پیامد اصلی گم کردن کلیدهای خانه کاهش امنیت شما است. چون وقتی آن‌ها را گم می‌کنید احتمال دارد هر شخص دیگری آن‌ها را پیدا کند. در نتیجه، به طور بالقوه این شخص امکان دسترسی بدون محدودیت به منزل شما را پیدا می‌کند. در این سری از مقالات آریا یراق صنعت با شما هستیم تا ضرورت تعویض کلیدهای خانه بعد از گم کردن آنها را برای شما بازگو کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

چرا باید قفل خانه را عوض کنید؟
چگونه کلیدهای خود را گم کرده‌اید؟
آیا مستر کلید (master key) یا شاه کلید را گم کرده‌اید؟
آیا محدودیت بودجه دارید؟
آیا قبلا هم کلیدهای منزل خود را گم کرده‌اید؟
در حال حاضر چه نوع قفلی روی درب نصب شده است؟


چرا باید قفل خانه را عوض کنید؟

هر قفل با کلید مخصوص خود باز می‌شود. بنابراین، اگر کلیدهای خانه را گم کرده‌اید برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی باید قفل را عوض کنید. بی‌توجهی به این توصیه امنیت خانه شما را کم می‌کند. تعویض قفل، ساده‌ترین راهی است که می‌تواند از آسیب‌‌های ناشی از گم کردن کلید جلوگیری کند.

تصمیم‌گیری نهایی در مورد تعویض قفل به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل از چگونگی گم شدن کلیدها گرفته تا مبلغی که شما می‌خواهید برای تعویض قفل درب هزینه کنید، متغیر است. سوالاتی که در ادامه ذکر می‌شوند به شما کمک می‌کنند که متوجه شوید که آیا تعویض قفل ضروری است یا خیر.

بیشتر بخوانید : دستگیره هوشمند درب

 

چگونه کلیدهای خود را گم کرده‌اید؟


تصمیم صاحبخانه برای تغییر قفل به نحوه گم شدن کلیدها بستگی دارد. ممکن است کلیدها را در مکانی جا گذاشته باشید یا آن‌ها به سرقت رفته باشند. اگر کلیدها به سرقت رفته باشند، باید امنیت خانه خود را در اولویت قرار داده و قفل را عوض کنید.

اما اگر آن‌ها را جا گذاشته‌اید، احتمال بسیار کمی وجود دارد که سارقان هم کلید و هم منزل شما را پیدا کنند. با این حال، اگر کلیدهای خود را همراه با کارت شناسایی یا سایر وسایلی که سارق می‌تواند از طریق آن‌ها خانه شما را پیدا کند جا گذاشته‌اید باید قفل را عوض کنید.


آیا مستر کلید (master key) یا شاه کلید را گم کرده‌اید؟


اگر مستر کلید گم شده، باید قفل درب را عوض کنید. این کار صرف نظر از اینکه کلید به دلیل سرقت گم شده یا به دلیل سهل‌انگاری شما، ضروری است. از مستر کلید برای باز کردن چندین قفل استفاده می‌شود. اساسا می‌توان گروهی از قفل‌ها را به صورتی طراحی کرد که یک کلید اصلی امکان باز کردن هر یک از آن‌ها را داشته باشد. در این حالت، هر قفل کلید جداگانه‌ای هم دارد که فقط همان قفل را باز می‌کند.
گم کردن مستر کلید می‌تواند امنیت کل خانه شما را در معرض خطر قرار دهد. به همین دلیل، این موضوع نباید نادیده گرفته شود. اگر کسی به مستر کلید شما دسترسی پیدا کند، می‌تواند هر قفلی که با آن کلید کنترل می‌شود را باز کند.

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید.

منبع : https://bit.ly/3hj1CDM

  سه شنبه 15 تیر 1400 10:35, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 647 کلمات  
موضوعات: عمومی

اکثر مردم تا در شرایط محبوس گرفتار نشوند به آن فکر نمی کنند. ناگهان متوجه می شوید که از پنجره به کلیدهای اتومبیل خود خیره شده اید یا از خود میپرسید که بعد از بیرون آمدن از در خانه چگونه کلیدهای خانه خود را در اتاق جا گذاشته اید. اکنون زمان مناسبی است تا با خدمات قفل ساز سیار آشنا شوید.

 

این خدمات به عنوان کارگاه های سیاری هستند که پس از برقراری تماس با آنها به منازل یا شرکتها می روند. آنها اغلب برای باز کردن هر نوع قفلی آموزش دیده  و تجهیزات لازم برای بکارگیری راه حل های مختلف را دارا هستند. استفاده از خدمات قفل سازی سیار در برابر خدمات قفل سازی غیرسیار مزایای زیادی دارد. با آریا یراق همراه باشید تا با این مزایا آشنا شوید.

  • زمان پاسخدهی سریع
  • دسترسی گسترده تر
  • خدمات تخصصی
  • مکانهای دورافتاده
  • آموزشهای گسترده


1- زمان پاسخدهی سریع


تا به حال چند بار در مکانی نامناسب در ماشین خود حبس شده اید؟ یا بدون داشتن کلید یدکی پشت در خانه مانده اید؟ قفل ساز سیار سریع کار شما را راه می اندازد و در نتیجه از مابقی کارهای خود عقب نخواهید افتاد. قفل سازان سیار برای پاسخ فوری به انواع شرایط اضطراری آموزش دیده اند. آنها میتوانند به سرعت در محل شما کلید خانه، شرکت یا سوییچ ماشین بسازند، در عرض چند دقیقه قفل تعویض کنند یا در گاو صندوق را باز کنند.

 

بیشتر بخوانید: مشاهده قفل هوشمند باکیفیت htnprime


2- دسترسی گسترده تر


مردم در هر ساعت از شبانه روز ممکن است در مکانی حبس شده یا سوییچ ماشین شان خراب شود. اکثر خدمات قفل سازی سیار بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کار می کنند. بنابراین اگر در جایی محبوس شدید لازم نیست نگران باشید. کافی است با قفل ساز تماس بگیرید و منتظر پاسخشان باشید.


3- خدمات تخصصی


برخی از قفل سازان سیار در زمینه های خاصی مانند قفل سازی قانونی تخصص دیده اند. در این آموزشها به آنها یاد میدهند که چطور متوجه دستکاری شدن قفل شوند. آنها اغلب با نهادهای انتظامی یا امنیتی کار می کنند. در بسیاری از موارد آنها قفل ساز سیاری را با این تخصص استخدام می کنند تا همیشه در دسترس باشند.

 

بیشتر بخوانید: مشاهده انواع دستگیره درب کارتی


4- مکانهای دورافتاده


معمولا وسایل نقلیه در مکانهای دور افتاده و جاهایی که دسترسی به آن سخت است مانند آزادراهها و جاده هایی که در آن قفل سازی وجود ندارد، خراب می شوند. قفل سازان سیار مجهز هستند تا در هر مکان با تمام ابزارهای لازم به مکان شما برسند.
5- آموزشهای گسترده
یک قفل ساز سیار آموزشهای گسترده ای می بیند. آنها در زمینه بسیاری از قفلها آزمون میدهند و می آموزند که هر قفل چطور کار می کند. این نوع آموزشها ، آنها را بهتر آماده می کند تا بتوانند حتی اگر تا به حال با قفلی که برای تعمیر آن فراخوانده شده روبه رو نشده باشند، آن را تعمیر کنند.

گواهینامه قفل ساز سیار از طریق سازمان هایی مانند قفل سازان وابسته آمریکا (ALOA) ارائه می شود که همچنین به طور مرتب دوره های آموزشی برگزار می کند. افرادی که در صدد گرفتن مجوز هستند باید سوءپیشینه کیفری نداشته و هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

قفل سازهای سیار به طور مستقل یا با یک نهاد بزرگ کار می کنند تا مجموعه ای از خدمات از جمله جایگزینی پینهای قفل قدیمی با پینهای قفل جدید، جایگزین کردن قفل،نصب قفل، نصب سیستمهای قفل مرکزی، کلیدهای رمزگذاری شده، تغییر رمز گاوصندوق، دربهای کشویی، قفلهای الکترونیکی، کنترل کلید، محافظهای قفل دار، صندوقهای پست، ودزدگیرهای دیتکس را ارائه دهند.

برخی از قفل سازها میتوانند قفلهای منازل مسکونی و تجاری را تعمیر کنند و برخی فقط در یکی از این زمینه ها تخصص دارند. برای مراجعه به قفل ساز از نهادهای تخصصی که لیستی از قفل سازهای مجاز را در اختیار شما قرار می دهند، کمک بگیرید. به این ترتیب می توانید دفعه بعدی که خارج از خانه نیاز به قفل ساز سیار داشتید آماده باشید.

 

منبع : https://bit.ly/3dNciIS
     

  سه شنبه 15 تیر 1400 10:26, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 438 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, عمومی

وقتی صحبت از امنیت خانه می‌شود، اغلب ما به داخل خانه‌های خود فکر می‌کنیم. اگرچه لازم است از داخل منزل محافظت کنید اما نباید امنیت حیاط منزل را فراموش نمایید. وسایلی مثل دوچرخه یا باربیکیو که داخل حیاط قرار می‌دهید می‌توانند هدف اصلی سارقان باشند.

چگونه امنیت حیاط منزل خود را افزایش دهیم؟
از چراغ سنسوردار استفاده کنید.
از وسایلی که در داخل حیاط قرار می‌دهید، محافظت کنید.
نرده‌های محکم نصب کنید.
به سارقان در مورد امنیت بالای منزل هشدار دهید.


چگونه امنیت حیاط منزل خود را افزایش دهیم؟


اگر شما از دستگیره درب حیاط با کیفیت استفاده کنید، امنیت حیاط خانه خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اید.

نکات زیر به شما در محافظت از حیاط منزل کمک می‌کند:


از چراغ سنسوردار استفاده کنید.


این نوع چراغ‌ها به امنیت محیط باغ یا حیاط منزل شما کمک می‌کنند. اگر در بخشی از حیاط شاخ و برگ زیادی وجود داشته باشد،  روشنایی بسیار مفید است. این چراغ‌ها نسبت به حرکت کردن حساس هستند و با تشخیص حرکت  انسان روشن شده و 1 تا 20 ثانیه روشن می‌مانند. چراغ به طور خودکار خاموش می‌شود، مگر اینکه به تشخیص حرکت ادامه دهد.

به طور کلی، چراغ‌های سنسوردار کم هزینه اما بازدارنده‌های بسیار خوبی هستند. چراغ‌های سنسوردار را برای ایجاد روشنایی در قسمت‌های منتهی به هر درب قرار دهید. همچنین می‌توانید این چراغ‌ها را در قسمت پاسیو یا راه پله‌ها نصب کنید. برای امنیت بیشتر، در تمام ورودی‌های خانه یا حیاط چراغ‌های سنسوردار قرار دهید. بهتر است این چراغ‌ها تقریباً در ارتفاع دو تا سه متری زمین نصب شوند.


از وسایلی که در داخل حیاط قرار می‌دهید، محافظت کنید

.
حتماً نکات ایمنی را برای حفظ وسایلی که در محوطه بیرون ساختمان نگهداری می‌کنید، رعایت نمایید. بسیاری از افراد نردبان، ابزار، دوچرخه و … را در حیاط نگهداری می‌کنند. فقط با چند نکته ساده می‌توانید از به سرقت رفتن وسایل خود جلوگیری کنید:

اگر در حیاط نردبان نگه می‌دارید حتماً آن را زنجیر یا قفل کنید. از نردبان می‌توان برای ورود به طبقات بالایی ساختمان استفاده کرد. در صورت امکان نردبان‌ها را داخل انباری قرار دهید.
اگر در داخل حیاط با ابزارآلات مختلف کار می‌کنید بعد از اتمام کار حتماً هر وسیله‌ای را به سر جای خود برگردانید. بهتر است این وسایل را داخل انباری بگذارید. وسایلی مثل پیچ ​​گوشتی، چکش و … نه تنها گران هستند بلکه می‌توانند توسط سارق علیه شما استفاده شوند.


اگر میز و صندلی یا نیمکت داخل حیاط منزل قرار داده‌اید، توصیه می‌شود آن‌ها را با زنجیر قفل کنید.


همچنین بهتر است از وسایلی که در فضای باز دارید یا هر چیز با ارزش در حیاط خانه عکس بگیرید. اگر وسایل منزل را بیمه کرده باشید می‌توانید از این عکس‌ها برای ارائه به بیمه استفاده کنید.

منبع: https://bit.ly/3jMCveg

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو