موضوع: "دکوراسیون"

  یکشنبه 13 تیر 1400 11:02, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 412 کلمات  
موضوعات: دکوراسیون

دکوراسیون منزل ایرانی

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی


ایران با فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله از دیرباز تاکنون معماران و طراحان فوق‌العاده‌ و موفقی را به خود دیده است. با گذشت زمان و تغییر سلیقه مردم و همچنین با حفظ سنت‌ها، دکوراسیون منزل ایرانی دست خوش تغییراتی به سبک مدرن شده است. طراحی صورت گرفته دکوراسیون داخلی توسط طراحان ایرانی در سطح جهان زبانزد است و همین امر باعث شده طراحی و معماری ایرانی تا این حد بی نظیر باشند.

در دکوراسیون داخلی منزل ایرانی همواره عناصر ثابتی وجود دارند که با دیدن  آن دکوراسیون، ایرانی بودن در آن موج می‌زند. لوازمی چون فرش و قالی عناصری جدایی ناپذیر از فرهنگ و دکوراسیون منزل ایرانی است. امروزه با مشاهده دکوراسیون داخلی منزل ایرانی شاهد تلفیقی از سبک‌‌های سنتی و مدرن هستید. استفاده از مبلمان سنتی در کنار مبلمان مدرن، پرده‌هایی ساده و یا پر زرق و برق و استفاده از ظروف مسی و قدیمی در کنار دکوراسیون و وسایل مدرن زیبایی چشمگیری را در طراحی داخلی آشپزخانه ایجاد می‌کند.

مراحل دکوراسیون منزل ایرانی


اگر قصد جابه جایی به منزلی جدید را دارید و به دنبال یک تغییر اساسی در خانه جدید هستید، پس یک فرصت عالی است برای اینکه منزل را آنگونه که علاقه دارید چیدمان کنید و هیچ محدودیتی در انتخاب سبک و وسایل ندارید. اما اگر در منزل فعلی خود قصد تغییر دکوراسیون را دارید، باید برخی از شرایط را در نظر بگیرید.
بهره مندی از یک مشاور تخصصی در امر طراحی دکوراسیون داخلی خانه می‌تواند بهترین راهکارها را با شرایط شما ارائه دهد.
قبل از انجام هر اقدامی لازم است بدانید چه نوع سبکی مد نظر دارید؟
آیا تمایل دارید از لوازمی که در گذشته داشتید، استفاده کنید؟
آیا به فکر تغییر کلی لوازم هستید؟
چه مقدار بودجه برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه در نظر گرفته‌اید؟
آیا خود قصد انجام چیدمان جدید را دارید یا ترجیح می‌دهید از یک متخصص و طراح دکوراسیون داخلی استفاده کنید؟
بعد از مشخص شدن هدف و بررسی شرایط، لازم است با اصول چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی آشنا باشید. داشتن ایده، دانستن ترکیب رنگ‌ها، نور پردازی، مکان قرارگیری صحیح لوازم و هماهنگی و در آخر ایجاد حس رضایت از چیدمان.

برخی بر این باور هستند که دکوراسیون داخلی منزل ایرانی امری آسان است و نیاز به راهنمایی و مشورت از کسی نیست، اما طراحی داخلی دانشی است که به طور تخصصی در دانشگاه‌ها آموزش داده می‌شود.

طراحی داخلی خانه باید به گونه‌ای انجام شود که فضایی پر از آرامش و راحتی را برای اعضای خانواده به ارمغان بیاورد.

 

منبع : دکوراسیون منزل ایرانی

  یکشنبه 13 تیر 1400 10:53, توسط قطب نمای تجارت sabtco   , 549 کلمات  
موضوعات: ثبت شرکت و ثبت برند, دکوراسیون

نقاشی ساختمان با غلطک

اهمیت رنگ در طراحی داخلی
 

رنگ تأثیر عمیقی بر یک فضا و افراد در آن دارد. از آن به درستی و به نفع خود استفاده کنید تا فضایی جذاب و سودمند ایجاد کنید. چگونگی انتخاب بهترین رنگ برای رنگ آمیزی ساختمان از جمله دیوارهای داخلی، و نحوه استفاده از این رنگ‌ها به شکل صحیح، می‌تواند دشوار باشد. اما همانطور که متخصصین رنگ می‌گویند: «رنگ ستون فقرات طراحی است.» و در واقع هم همین‌طور است، زیرا رنگ می‌تواند که می‌تواند به سرعت هر فضایی را تغییر دهد.

 
هنگام انتخاب رنگ‌های دیوار، کفپوش‌ و نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو، مهم است که هدف فضا را در خاطر داشته باشید. اگر کاری که نیاز به انرژی زیادی دارد در یک فضا انجام می‌شود، ممکن است رنگ‌های گرم و هیجان انگیز را بهترین انتخاب‌ها برای آن فضا باشند. در فضاهای استراحت، رنگ‌های خنک مناسب‌تر هستند.

رنگ به دو دسته تقسیم می‌شود: تن گرم و تن سرد. تن‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد می‌توانند به یک فضا و افراد آن انرژی ببخشند. تن‌های خنک مانند آبی، سبز و بنفش به طور کلی فضایی آرام ایجاد می‌کنند.


 
بهترین رنگ‌ها برای رنگ آمیزی و فضاهای داخلی
 

از آن‌جا که هیچ دیواری در خانه شما نباید به صورت یک بوم خالی باقی بماند، ما به دنبال بهترین و محبوب‌ترین رنگ‌های داخلی برای شما هستیم. اینکه کدام رنگ‌ها به بهترین وجه در کدام فضاهای منزل می‌توانند استفاده شوند، ترسیم ایده‌های رنگی برای دیوارهای مختلف خانه شما، ایجاد علاقه بصری در هر اتاق، ترکیب رنگهای ساختمانی، و مسائلی از این دست.

ما بسیاری از رنگ‌های جدید را به شما معرفی می‌کنیم و به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید این رنگ‌ها را به خانه خود بیاورید، زیرا گاهی اوقات تنها چیزی که برای انرژی بخشیدن مجدد به یک فضا لازم است، یک لایه رنگ است و یک ظاهر جدید و شیک فقط به اندازه چند لایه رنگ با خانه شما فاصله دارد!

 
 
انواع رنگ‌های ساختمانی
 

نقاشی داخلی ساختمان در عین حال که کار بسیار جذابی است ولی اگر اصولی و توسط فردی متخصص در این امر انجام نشود، علاوه بر اینکه رنگ و هزینه زیادی به هدر رفته است، زیبایی فضای منزل و محیط کار را از بین می‌برد. قبل از هر اقدامی توصیه می‌شود که با مشورت با نقاش حرفه‌ای، رنگ مناسب با توجه به بودجه در نظر گرفته شده انتخاب شود.


رنگ پلاستیکی: می‌توان گفت رنگ پلاستیکی از قدیمی‌ترین رنگ‌های موجود برای نقاشی ساختمان است. از مزایای رنگ پلاستیکی، قابلیت استفاده آسان و خشک شدن سریع آن، پوشانندگی بالا به دلیل مات بودن و عدم نیاز به زیرسازی است. از معایب این رنگ می‌توان به غیر قابل شستشو بودن آن اشاره کرد و معمولا در نقاشی سقف از آن استفاده می‌شود. همچنین بر روی اجزای فلزی رنگ پلاستیک نمی‌ماند.
 
رنگ روغنی: رنگ روغنی از محبوب‌ترین رنگ‌های ساختمانی است که برای دیوارها بسیار کاربرد دارد. رنگ‌های روغنی به چند دسته: براق، نیمه براق و مات تقسیم بندی می‌شوند. این نوع رنگ ساختمانی مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و ترک خوردگی دارند و به عنوان عایق و ضد زنگ درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
رنگ اکریلیک: رنگ اکریلیک رنگی بر پایه آب است که قابل رنگ آمیزی بر تمام سطوح می‌باشد. این رنگ را بیشتر برای ایجاد طرح و نقش بر روی دیوار استفاده می‌شود. رنگ‌های اکریلیک زودتر از رنگ‌های روغنی خشک می‌شوند و بوی کمتر نسبت به رنگ روغنی دارند.

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو